دسته بندی مشاغل

لیست آموزشگاه های خوب کنکور در کرج

آموزشگاه کنکور در کرج

معرفی بهترین آموزشگاه کنکور کرج

اگر شما برای قبولی در کنکور وارد آموزشگاه کنکور  می شوید سعی کنید حتما از کیفیت اساتید اطمینان پیدا کنید.اگر شناخت اساتید برای شما ممکن نیست حتما سعی کنید گزینه ای را که موسسه در اختیار شما قرار می دهد بررسی کنید.ما در اینجا تعدادی از آموزشگاه های کنکور در کرج را معرفی میکنیم.

 

 

 آموزشگاه کنکور رحمانی در کرج

 

آموزشگاه کنکور رحمانی در کرج

موسسه علمی رحمانی در سال 1367 با هدف توسعه آموزش پایدار و پس رویت نواقص آموزشی وقت در محل فعلی آموزشگاه کنکور-علمی رحمانی با مدیریت مدیر و موسس نام آشنای مدارس موفق و خوش سابقه شهرستان کرج جناب آقای حاج حبیب الله رحمانی افتتاح شد.


 

آموزشگاه کنکور بهارستان کرج 

آموزشگاه کنکور بهارستان در کرج

آموزشگاه بهارستان بعد از درخشش خود در مجتمع راهنمایی و دبیرستان در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و در حال حاضر تنها موسسه ای در کرج هست که با بهره گیری از استادان تراز اول کنکور تهران ( بزرگان کنکور ایران )‌ در تمامی درس ها در خدمت دختران عزیز البرزی است. برخی از خدمات آموزشگاه بهارستان: برگزاری کلاس های عمومی،تخصصی،کنکور در کرج، کنکور آزمایشی، برنامه ریزی تحصیلی


 

آموزشگاه کنکور پرسا در کرج 

آموزشگاه کنکور پرسا در کرج

مهندس سهیل حاج کرم سرپرست آکادمی مشاوره و برنامه ریزی پرسا دارای 9 سال سابقه مشاوره و برنامه ريزي مشاوره 12 رتبه دو رقمي و بيش از 30 رتبه سه رقمي مبتکر متد های نوین تست زنی و زمانبندی آزمون های جامع مشاور، مجتمع سمپاد و دبيرستان شهيد بهشتي تيز هوشات سمنان ، و دبيرستان نمونه دولتي محمد رسول الله كرج


 

آموزشگاه کنکور پژوهندگان علم در کرج

آموزشگاه پژوهندگان علم د رکرج 

به گزارش خبرنگار مهر، چهار کنکور سراسری کشوری شامل آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ و آزمون دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال ۹۷، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی و آزمون دکتری تخصصی علوم پایه، بهداشت و داروسازی و دندانپزشکی ۹۷ با توجه به سیاست شورای سنجش و پذیرش دانشجو مرحله تکمیل ظرفیت ندارد. اظهار نظر مسئولان درباره تکمیل ظرفیت دکتر آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره یادآور شد: طبق مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، برای سال ۹۷۷ هیچ برنامه ای برای تکمیل ظرفیت در کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در دانشگاه ها اجرا نمی شود و این موضوع برای رشته های علوم پزشکی نیز صادق است. رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت افزود: مرحله تکمیل ظرفیت برای دانشگاه های علوم پزشکی در کنکورهای ارشد و دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی در سال ۹۷ نخواهیم داشت.


آموزشگاه کنکور ارسطو در کرج

آموزشگاه کنکور ارسطو در کرج

آموزشگاه علمی آزاد ارسطو، از معتبرترین آموزشگاه‌های تقویتی، کنکور، تیزهوشان و نمونه دولتی در کرج است که اولویت خود را بر کیفیت بالای آموزش قرار داده است. این آموزشگاه همچنین اولین مرکز تخصصی کنکور زبان در کرج می‌باشد.