دسته بندی مشاغل

آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج

آموزشگاه زبان در کرج,آموزشگاه زبان,آموزشگاه زبان در گوهردشت کرج,آموزشگاه زبان کرج گوهردشت

معرفی آموزشگاه های زبان در گوهردشت کرج

یکی از سوالاتی که همواره ذهن هر زبان آموزی را قبل از اقدام به یادگیری زبان مشغول به خود می کند این است که در کدام آموزشگاه زبان ثبت نام کند . سیل تبلیغات موسسات مختلف از یک سو و عدم دانش لازم زبان آموزان در زمینه فاکتورهای استاندارد آموزشگاه های زبان از سوی دیگر باعث گزینش های غلط از سوی زبان آموز شده و متعاقبا باعث دلسردی زبان آموزان از ادامه ی یادگیری زبان انگلیسی می شود. مدیریت موسسه-مدرسین-محیط آموزشگاه همه و همه میتواند از فاکتورهای انتخاب یا آموزشگاه باشد.یکی از فاکتورهای مهم میتواند بحث مسافت آموزشگاه تا محل کار یا منزل زبان آموز است.

ما در اینجا قصد داریم تا بهترین آموزشگاه های زبان در گوهردشت کرج را معرفی کنیم.

آموزشگاه نصیر در گوهردشت کرج

مؤسسه نصیر در سال 1375 در محل دائم و همیشگی خود (گوهردشت ، ابتدای كوی داریوش) با دستان پرتوان استاد منصور میرآقا وآقای دکتر حسام میرآقا افتتاح گردید . مؤسسه نصیر در اولین سال فعالیت خود در یك ساختمان ویلایی 4 كلاسه و با 35 نفر دانشجو آغاز بكار كرد و با گسترش دایره فعالیت خود ، جذب اساتید تراز اول ، استفاده از سیستمهای آموزشی روز دنیا و الحاق چند ساختمان ویلایی دیگر در همسایگی شعبه مركزی و افزایش تعداد فضای فیزیكی كلاسها ، به بزرگترین مؤسسه زبان استان البرز به لحاظ تعداد دانشجو تبدیل گردید .همانند تمامی مؤسسات زبان در سراسر كشور مؤسسه نصیر برای تامین فضای لازم برای تشكیل كلاسها از منازل ویلایی یا آپارتمان استفاده می كرد كه ابدا برای كاربری آموزشی بطور ایده آل مناسب نبودند لذا مبتنی بر دلیل فوق الذكر و افزایش میزان استقبال از نصیر ، مدیریت مؤسسه بر آن شد تا نسبت به ساخت یك مجتمع آموزشی بزرگ كه كاربری آموزشی داشته و برای همین امر طراحی و اجرا شده باشد ، اقدام نماید . با استعانت از الطاف خداوند باری تعالی اقدامات اولیه ساخت این مجتمع آموزشی در بهمن سال 1387 انجام شد و در شهریور سال 1389 این مجتمع آموزشی در 5 طبقه و 8 واحد در محل دائمی مؤسسه نصیر و با امكانات ذیل افتتاح گردید.

آموزشگاه نصیر در گوهردشت کرج

 

موسسه زبان های خارجه اندیشه البرز در گوهردشت کرج

آموزشگاه زبان انگلیسی اندیشه البرز با ارایه مدارک و گواهی نامه های مرتبط با گذراندن دوره های متفاوت زبان های خارجی پرچم دار ارائه مدارک زبان های خارجی می باشد. لازم به ذکر است این مدارک نیازی به ترجمه ندارد و قابل ارایه به تمامی مراکز داخلی و خارجی کشور می باشد. تمامی مدارک زیر نظر آموزشگاه زبان اندیشه البرز و تحت نظارت مستقیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

آموزشگاه زبان اندیشه البرز در گوهردشت کرج

آموزشگاه ملل در گوهردشت کرج

چرا ملل؟ 1. دارا بودن مجوز رسمي از وزارت آموزش و پرورش 2. کادرهای مدیریتی تحصیل کرده از کشور انگلستان 3. آموزش کوتاه مدت کلاس های فقط مکالمه و دوره های مکالمه فوق فشرده (توریستی,مصاحبه سفارت, نمایشگاهی,تحصیلی و تجاری و دیدار) 4. آموزش کوتاه مدت و سریع مکالمه انگليسي، فرانسه , آلمانی ,ایتالیایی,اسپانیایی,چینی,سویدی,ژاپنی و... 5. برگزاري کلاسهاي آمادگي براي آزمونIELTS در واحد تخصصي 6. بهره گیری از اساتید تحصیلکرده از انگلستان در سطح بین المللی برای دوره های تخصصیIELTS و تافل 7. برگزاری آزمون های مشابه FCE ,IELTS , TOEFL ,GRE, TEF, CAE & CPE 8. صدور گواهينامه و مدارک فارغ التحصيلي معتبر 9. مشاوره رایگان برای هر نوع آموزش و امتحان و مشاوره جهت اعزام دانشجو در دانشگاه ها مختلف جهان توسط متخصصان همیشه حاضر در ملل 10. برگزاري نمايشگاه و فروشگاه کتاب در هر واحد 11. برگزاري آزمونهاي منظم ميان ترم ، پايان ترم 12. اعلام نمرات پايان ترم از طريق وب سايت آموزشگاه ملل 13. برگزاري کلاسهاي فيلم و تحليل محتواي آموزشي آن

آموزشگاه ملل در گوهردشت کرج

آموزشگاه زبان ایران مهر در گوهردشت کرج

واحد گوهردشت کرج آموزشگاه زبان ایرانمهر از شهریور سال 95 درخیابان اصلی گوهردشت کرج چهارم غربی واقع شده است. این واحد توانسته با ارائه کیفیت بالای آموزشی و مشاوره های کاملا تخصصی نسبت به ارائه خدمات آموزشی در منطقه گوهردشت به سرعت به یکی از آموزشگاه های مطرح تبدیل شود.واحد گوهردشت آموزشگاه زبان ایرانمهر مجهز به کتابفروشی نیز می باشد که با در نظر گرفتن فاصله کرج تا مراکز فروش کتاب، در صرفه جویی در زمان متقاضیان بسیار موثر می باشد.

آموزشگاه ایران مهر در گوهردشت کرج

آموزشگاه زبان نصرت در گوهردشت کرج

دامنه فعالیت ها آموزشگاه زبان نصرت: حوزه فعالیت موسسه در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس های زبان انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی ، ترکی به صورت حضوری، گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی، اختصاصی ویژه دانشجویان دانشگاه ها، اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، کارمندان ادارات و شرکت ها، نهادها، مدارس و مهدکودک ها در قالب دوره های فشرده و نیمه فشرده، عادی برگزار می شود. اهداف: تفکر موسسین و مدیران موسسه در هر لحظه در جهت پیشرفت در عرصه های علمی و آموزشی و بهره گیری از مدرنترین متدهای آموزشی و خدمت صادقانه به همشهریان و هموطنان عزیز بوده و هست بدین منظور برنامه ریزی امور به اختصار بدین شرح است : 1- تدوین اساسنامه و چارت سازمانی مدون در جهت مدیریت و ارائه خدمات یکپارچه 2- گسترش حوزه فعالیت های موسسه در زمینه آموزش زبان های خارجی و طراحی پکیج های آموزشی مورد نیاز متقاضیان با استفاده از مدرن ترین متدها و استانداردهای حال حاضر دنیا 3- ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از افراد متخصص و مجرب 4- ارائه خدمات آموزشی به ارگان ها، شرکت ها، بنیاد ها، انجمن ها، مدارس و غیره 5- آموزش نیروهای دانشگاهی و تحصیل کرده و به کارگیری از آنها در عرصه های اداری و آموزشی مرتبط با فعالیت موسسه

آموزشگاه نصرت در گوهردشت کرج