دسته بندی مشاغل

آکادمی دیار دانش برگزار کننده کلاس های یوس در کرج و ایران

آزمون یوس,کلاس یوس,یوس در کرج

برای اولین بار دیار دانش اقدام به برگزاری کلاس های یوس در کرج نموده است این یک فرصت ویژه و استثنایی برای شما عزیزان می باشد.

برای اولین بار دیار دانش اقدام به برگزاری کلاس های یوس در کرج نموده است این یک فرصت ویژه و استثنایی برای شما عزیزان می باشد.

<<دیگر تحصیل در رشته های پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی یک رویا نیست.>>

شما عزیزان با شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس (ورودی  دانشگاه های ترکیه) می توانید به آرزو های خود جامه ی عمل  بپوشانید.

آکادمی دیار دانش به عنوان اولین موسسه برگزارکننده کلاس های یوس در شهر کرج با بهره گیری از متخصص ترین اساتید این حوزه و گردآوری این اساتید از سراسر ایران در شهر کرج و همچنین آموزش بهترین منابع برای آزمون یوس مطابق با آفرین تغییرات به خدمت گذاری به شما عزیزان افتخار می کند.

کلاس های یوس در کرج توسط دیار دانش

مزایای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون یوس آکادمی دیار دانش

  1. بهره گیری از اساتید متخصص و مجرب 
  2. بیش از 400 ساعت آموزش مفید
  3. آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی ویژه متقاضیان یوس
  4. آموزش زبان ترکی استانبولی به خانواده دانش آموزان با 50 % تخفیف 
  5. دریافت رایگان تمام منابع اصلی
  6. برگزاری آزمون های ادواری و شبیه سازی آزمون واقعی یوس
  7. جامع آماری بالا
  8. ارائه خدمات در مقصد
  9. همراهی دانش آموزان تا آخرین لحظه

آزمون یوس چیست؟

آزمون یوس یا همان (Yabancı uyruklu öğrenci sınavı)، در واقع برای داوطلبانی می باشد؛ که می خواهند در دانشگاه های ترکیه تحصیل کنند و دانشجویان داخل خود کشور ترکیه اجازه دادن این آزمون را ندارند 

در سال گذشته بیش از 4 هزار نفر از ایران برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کردند که آمار قابل توجهی به حساب می آید و دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد که در ادامه به برخی از این دلایل می پردازیم : 

  • نزدیکی فرهنگ های دو کشور
  • کم بودن مسافت و امکان رفت و آمد آسان
  • هزینه های  جاری زندگی که تقریبا مشابه به ایران می باشد
  • یادگیری آسان زبان ترکی استانبولی
  • امکان ادامه تحصیل در کشور های اروپایی و آمریکایی
  • امکان استفاده از به روز ترین و بهترین تکنولوژی های مربوط به رشته تحصیلی شما

منابع آزمون یوس 

برای آزمون یوس شما تنها باید سه منبع اصلی را مورد مطالعه قرار دهید؛ این سه منبع درس های هوش، هندسه و ریاضی می باشند. در آزمون یوس حدود 80 تا سوال طراحی می شود و تلورانس این تعداد بستگی به دانشگاه مربوطه دارد.

زمان بندی ازمون یوس

معمولا هر سال بسته به شرایط مختلف زمان آزمون تغییر می کند عواملی مثل ماه رمضان . کورونا و....که با همه اینها این آزمون در بازه فروردین تا مرداد ماه برگزار می شود هرچند که تمامی آزمون های مهم در یک ماه برگزار خواهد شد.

اهمیت آزمون یوس 

این آزمون برای پذیرفته شدن در دانشگاه های ترکیه از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد به طوری که برخی دانشگاه های ممتاز کشورترکیه فقط و فقط از طریق آزمون یوس دانشجو میپذیرند.