دسته بندی مشاغل

عکاس و فیلمبردار در کرج | بهترین آتلیه عکاسی و فیلمبرداری عروسی در کرج

امروزه آتلیه های عکاسی به چند گروه تخصصی یا نیمه تخصصی به شکل زیر تقسیم بندی شده اند : آتلیه عروس ، آتلیه کودک ، آتلیه عکاسی صنعتی ، آتلیه عکس پرسنلی ، آتلیه عکس پرتره و ...

عکاس و فیلمبردار در کرج

آتلیه عکاسی (به انگلیسی: photographic studio) یک فضای کاری جهت عکاسی است که با فراهم آوردن نیازهای اولیهٔ عکاس، فرایند عکسبرداری را ساده و متمرکز می‌کند. آتلیه ممکن است خصوصی یا متعلق به شرکت خاصی باشد. فضای آتلیه عکاسی جهت گرفتن عکس و همچنین آموزش عکاسی استفاده می‌شود. آتلیه عکاسی دارای فضاهای کاری مختلف است که از آن جمله می‌توان به اتاق تاریک خانه، اتاق آرشیو یا ذخیره‌سازی عکس اشاره نمود.
امروزه آتلیه های عکاسی به چند گروه تخصصی یا نیمه تخصصی به شکل زیر تقسیم بندی شده اند : آتلیه عروس ، آتلیه کودک ، آتلیه عکاسی صنعتی ، آتلیه عکس پرسنلی ، آتلیه عکس پرتره و ...

آتلیه کودک در کرج

همه موجودات جهان هستی بخصوص انسانهادرکودکی،بسیارزیباودلرباهستند.بنابراین مناسب ترین زمان برای درج خاطره ها،مراجعه وحضوردرآتلیه ودریافت عکس ماندگار ازچهره پاک ومعصوم فرزنددلبندمان می باشد.

عکاسان آتلیه می بایست تاحدی دانش رواشناسی تعامل باکودکان راداشته باشند. انجام امور عکاسی در زمینه کودکان درزمره کارهای بسیارمشکلی است که درحرفه وهنر عکاسی وجود دارد.پس این کارنیازمندمهارت بالا وتامل بسیاروایجادرابطه چشمی وکلامی با کودک است.اگرکودک درمحیط آتلیه احساس امنیت کندراحت تر می تواندبافضاوتیم عکاسی ارتباط برقرار نماید.

آتلیه عکس و فیلم عروسی در کرج

انتظاراتی که از یک آتلیه عروس مجرب می رود یکی از تاثیرگذارترین خاطره هایی که از مراسم جشن عروسی به یاد شما می‌ماند، عکس‌های به یاد ماندنی و خاص عروس و دامادی تان است، که همیشه شما را به یاد مهمترین شب زندگیتان می‌اندازد. ...

در این مقاله چند آتلیه عکاسی و فیلم برداری در کرج را به شما معرفی میکنیم.

آتلیه عکاسی رستا

آتلیه تخصصی رستا در کرج با توجه به تجربه چندین ساله و همکاران متخصص خانم خود در حوزه عکاسی کودک و بارداری در کرج تصمیم به راه اندازی آتلیه تخصصی کودک در کرج در ابتدای سال ۱۳۹۴ گرفت و با توجه به افزایش مشتریان اقدام به ایجاد فضای آرام و تخصصی برای عکاسی کودک در کرج نمودند , تا با نهایت آرامش و آسایش لحظه های شیرین دلبندتان را در نهایت آرامش فراهم نماییم.

 آدرس:کرج , ۴۵ متری گلشهر , خیابان درختی روبروی فروشگاه امیران ساختمان خسرو پرویز پلاک ۲۰ طبقه ۳ واحد شرقی
 تلفن:02634990630
 شماره تماس دوم: 02632717953
 شماره همراه : 09123644314
 ایمیل:info@photorasta.ir
 وب سایت: http://photorasta.com

 آتلیه رستا در کرج

آتلیه عکاسی ماناد کرج

 آتلیه عکاسی کودک ماناد از سال 1387 تا کنون با همکاری عکاسان با تجربه خانم و آقا و تجهیزات عکاسی مدرن ، در محیطی آرام و صمیمی افتخار داریم لحظات زیبا و دوست داشتنی کودک شما را عکاسی کنیم ،کارکنان آتلیه ماناد با اطلاع و آگاهی از شرح وظایف خود و اصول اخلاق حرفه ای ، متعهد هستند در جهت جلب رضایت شما، بردبار و کوشا باشند . همچنین بهره مندی از عکاسان حرفه ای(مدرس هنر عکاسی و نورپردازی) در آتلیه عکاسی کودک ماناد از جمله ویژه گی های این مجموعه می باشد. استفاده از دکورهای ساده و در عین حال متنوع و جذاب ، برخوردهای صمیمی و صبورانه با کودکان در هنگام عکاسی از آنها ، طراحی اختصاصی عکس و آلبوم ژرنال کودکان ، تجهیزات مدرن، امکانات پیشرفته عکاسی و قیمتهای منصفانه ، همواره سرلوحه خط مشی مدیریت و کارکنان این آتلیه تخصصی کودک در کرج بوده است .

 آدرس: کرج، ضلع شرقی پارک نبوت ، مرکز خرید پارسیان ، بلوک A ،طبقه سوم اداری ، واحد 106
 تلفن:02632544792
 شماره همراه :09107617707
 ایمیل: info@photomanad.ir
 وب سایت:http://photomanad.ir

 

آتلیه عکاسی ماناد در کرج

آتلیه ی عکاسی امید در کرج

آتلیه امید در کرج با بهره مندی از کادری مجرب و متخصص، تلاش نموده است بهترین خدمات را در زمینه ی تصویر برداری و عکاسی با رویکردی هنرمندانه و خلاقانه به مشتریان خود ارائه نماید. این مجموعه از سال 1371 فعالیت خود را شروع کرده و در حیطه های مختلف با بهره مندی از تکنولوژی روز مشغول به کار است. مجموعه عکس امید با دارا بودن کادر متخصص خانم و آقا، آسودگی خیال مشتریان خود را فراهم نموده و در راستای حفظ اطلاعات و رعایت شئون خانواده، قدم برداشته است.

 آدرس:کرج چهار راه هفت تیر، ابتدای بلوار طالاقانی جنوبی، ساختمان تخت جمشید، طبقه 3، واحد 3
 تلفن : 02632252400
 شماره همراه :09121696226
 وب سایت: http://www.omid-studio.com/

 

آتلیه عکاسی امید در کرج

آتلیه عکاسی جوانه

آتلیه تخصصی کودک جوانه با کادر مجرب و دانش آموخته عکاسی افتخار دارد پس از گذشت چهار سال از شروع فعالیت خود، با سعی و تلاش در جهت کسب رضایت شما مشتریان گرامی گام برداشته­ ایم و توانستیم اعتماد جمع عظیمی از همشهریان راجلب نماییم. و به پاس این اعتماد هیچگاه از تلاش خود در جهت ارتقاء کیفیت و بروزرسانی دکورها و تجهیزات در راستای خدمت رسانی بهتر دست بر نخواهیم داشت. سلامت کودکان مهمترین اولویت ما می­باشد و با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات از بهترین برندهای آلمانی و با استفاده از سافت باکس­های مجهز به فیلتر یو وی از عبور اشعه ها مضر جلوگیری نموده. و شما خانواده های گرامی میتوانید با خیالی آسوده خاطرات کودکتان را در آتلیه جوانه ثبت نمایید.

 آدرس: کرج ،فلکه اول گوهردشت،ابتدای خیابان مطهری ساختمان پاناسونیک بالای مبل ویستا طبقه اول واحد 1
 تلفن : 02634356890
 شماره همراه : 09190036436
 ایمیل : karajbaby1@gmail.com
 وب سایت:  http://www.javanehstudio.com

 

آتلیه عکاسی جوانه در کرج