دسته بندی مشاغل

لیستی از مراکز خرید، پاساژ و فروشگاه ها در کرج

مرکز خرید در کرج,پاساژ در کرج,فروشگاه کرج

مرکز خرید پاساژها متعددی در کرج وجود دارند. که با قیمت های متفاوت انواع کالا را به ساکنین شهر کرج عرضه میدارند.ما در این مقاله سعی داریم بهترین و معتبرترین مراکز خرید در کرج را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید یا پاساژ خرید یا مجتمع خرید در دوران گوناگونگذرهای، با جای دادن حجره‌ها و مغازه‌ها در درون خود نقش نوعی بازارچه یا مرکز خرید را ایفا می‌کردند، می‌گفتند.
امروزه پاساژها در درون یک ساختمان یا مجموعه‌ای از ساختمان‌ها قرار دارند؛ که شامل فروشگاه‌های گوناگون هستند و با راهروهای مرتبط با هم باعث آسانی دیدار مشتریان از فروشگاه‌ها می‌شوند. راهروهای یک پاساژ می‌تواند بن‌بست یا مرتبط با راهروهای دیگر باشد. پاساژهای امروزی معمولاً چندطبقه بوده و راهروها در طبقات گوناگون بر روی هم قرار گرفته‌اند.

در گذشته بازار، قلب زندگی تجاری بود اما امروزه مراکز خرید بزرگ جایگزین شده‌اند. فضای غیرطبقاتی، غیرتمایز یافته و حضور مشتریان و فروشندگان مرد از ویژگی‌های بازار می‌باشد و بیشتر مشتریانی که قصد خرید دارند به بازار مراجعه می‌کنند، ولی مراکز خرید بزرگ امروزی طراحی فضای طبقاتی با نورپردازی و معماری زنانه دیده می‌شود و تمرکز بر حضور مشتریان و فروشندگان زن است و غالباً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند و سعی بر برآورده شدن نیازهای تفریحی و سرگرمی مشتری است تا از طریق آن مراجعه مشتریان به مرکز خرید بیشتر شده و باعث بالا رفتن فروش شود. همچنین مراکز خرید بزرگ عموماً در حاشیه شهرها ساخته می‌شوند.
بازارهای شهری زیادی در سطح شهر کرج وجود دارند.ما در اینجا لیستی از تعدادی از بهترین پاساژها برای خرید در کرج را برای معرفی به شما عزیزان تهیه کردیم.

مرکز خرید مهستان

مرکز خرید مهستان،یک مرکز خرید کامل با 413 واحد تجاری ، که دارای رستوران گردان (رستوران ارکیده)، بوفه غذاهای بین الملل و فست فود هم هست. معماری این مرکز خرید بسیار زیبا و چشم نوازه که توی اون از معماری ایرانی در دور ه های مختلف اعم از صفویه و دیلمیان وغیره و تلفیقی از معماری اسلامی و غربی گرفته شده که در نوع خودش بی نظیره. تموم فروشگاه ها و مغازه های «مهستان» از طریق راهرویی با شیب ملایم به طول حدود 1 کیلومتر در معرض دید مراجعین قرار داره. ظروف، لباس و پوشاک، لوازم الکترونیکی، صنایع دستی، لوازم التحریر، لوازم تزئینی و آشپزخونه، بدلیجات و خلاصه هر چیزی که بهش احتیاج دارین رو می تونین اینجا پیدا کنین.

 آدرس: ایران، البرز، کرج، بالاتر از میدان نبوت
 تلفن: 02632560400
 ایمیل: karaj_mahestan@yahoo.com

 

پاساژ مهستان در کرج

 

مجتمع نیکا مال در کرج

مجتمع تجاری نیکامال دارای 24 طبقه شامل طبقات تجاری، اداری و پارکینگ است. از ویژگی‌های طراحی معماری آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: بلندترین برج استان البرز - طراحی معماری زیبا و منحصر به فرد- نمای کرتین وال و سرامیک- پلان های انعطاف پذیر تجاری و اداری - دسترسی مجزاء و اختصاصی واحدهای اداری امکانات رفاهی مجتمع: پارکینگ ، رستوران ، کافی شاپ ، سوپرمارکت ، نمازخانه ، لابی مجتمع تجاری اداری نیکامال در زمینی به مساحت ۲۰۸۲ متر مربع و در ۲۴ طبقه با اسکلت فلزی بنا شده است که شامل هفت طبقه پارکینگ از طبقه ۳- تا ۹- ، پنج طبقه تجاری ، یک طبقه هایپرمارکت ، یک طبقه فودکورت و ده طبقه اداری میباشد.

مجتمع نیکامال مجهز به موتورخانه هوشمند، اینترنت مرکزی، دوربین مداربسته، برق اضطراری، سیستم برق گیر و ارتینگ، سیستم های برودتی و حرارتی پیشرفته چیلر و فن کوئل، سیستم اعلام حریق دیجیتال، سیستم اطفای حریق خودکار، آسانسور و پله برقی متعدد و مدرن جهت دسترسی آسان به طبقات و نیز مجهز به پد هلی کوپتر می باشد. مرکز خرید نیکامال که شامل بخش تجاری این مجتمع می باشد، شامل پنج طبقه تجاری فروشگاهی ( طبقات ۲- ، همکف ، اول، دوم و سوم)، یک طبقه جهت استقرار هایپرمارکت (طبقه ۱-) و یک طبقه جهت استقرار یک مجموعه غذایی فودکورت (طبقه چهارم) است.

 آدرس : گوهردشت-فلکه اول
 تلفن: 02634493438

 

مجتمع تجاری نیکامال کرج

 

مجتمع تجاری پارسیان در کرج

مجتمع تجاری پارسیان، که در ضلع شرق پارک نبوت و در نزدیکی مرکز خرید مهستان قرار گرفته است، مرکز خریدی با 160 واحد تجاری است که انواع لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه، کیف و کفش، محصولات چرمی، صنایع دستی، عکاسی، تور، روسری و زیورآلات را عرضه می نماید. سردر باشکوه و پرعظمت مجموعه که پیکرده های دروازه ملل تحت جمشید را یادآور می نماید.محوطه باز و وسیع مجتمع با فروشگاه هایی در اطراف و فست فودی در ضلع شمالی حیات این مرکز خرید را از همتایانش متمایز نموده است.

 آدرس: بلوار ملاصدرا ، ضلع شرقی پارک نبوت، مجتمع تجاری اداری پارسیان
 تلفن:02632562001

 

مجتمع پارسیان کرج 

مجتمع تجاری، تفریحی، ورزشی ملاصدرا در کرج

مجتمع تجاری ملاصدرا در سال ۱۳۸۰ طرح احداث یک مرکز خرید چند منظوره با نام مجتمع تجاری تفریحی ملاصدرا کرج در ۱۰ طبقه ( ۵ طبقه تجاری که شامل ۲۷۵ واحد تجاری و 4 طبقه پارکینگ با ظرفیت ۲۴۴ جایگاه و ۱ طبقه شهر بازی و فست فود ) تصویب و بعد از امضاء قرارداد قانونی با پیمانکار عملیات اجرایی از طرح و نقشه تا گود برداری و ساخت سلزه بتونی و نمای پایانی انجام شد .مرکز خرید بزرگ ملاصدرا کرج، یکی از بهترین و شیکترین مراکز خرید استان البرز به حساب می آید.این مجتمع به این صورت است که طبقه همکف اول مختص طلا و نقره ، عطر و عینک و لوازم آرایشی، همکف دوم مختص لوازم خانگی و صوتی و تصویری، طبقه اول مختص پوشاک بزرگسالان از ۱۲ سال به بالا، کیف و کفش و پارچه ، طبقه دوم مختص الکترونیک، موبایل و کامپیوتر، حوله جات، لوازم آرایشی و لوازم التحریر، طبقه سوم مختص لوازم نوزاد، اسباب بازی، پوشاک تا ۱۲ سال و در طبقه آخر هم شهربازی دارد.

 آدرس :گوهردشت ، خیابان مطهری ، نبش چهارراه ملکشاه

 

مرکز خرید ملاصدرا در کرج