دسته بندی مشاغل

نصب دوربین مدار بسته در کرج | قیمت نصب دوربین مدار بسته در کرج

دوربین مدارس بسته در کرج,قیمت نصب دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته دید در شب یا همان دوربین IR به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در تاریکی و با کیفیت مطلوب به ضبط تصویر بپردازید. با توجه به ویژگی های گسترده و تکنولوژی هایی که در این دوربین ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم.

دوربین مدار بسته چیست ؟ معرفی انواع دوربین مداربسته

دوربین مداربسته وسیله‌ای است که توسط آن می توانید نسبت به ضبط تصاویر در جهت اهداف نظارتی و شخصی اقدام نمایید. تاریخچه استفاده از اولین دوربین مدار بسته به سال 1942 باز می‌گردد که ارتش آلمان برای نظارت بر روند پرتاب موشک های خود از دوربین مدار بسته استفاده کرد. اولین دوربین های تجاری با نام Vericon در سال 1949 در آمریکا به بازار عرضه شدند و نکته قابل توجه این عرضه تجاری، عدم نیاز به هر گونه مجوز دولتی برای استفاده از دوربین مداربسته بود.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت

دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد در این مقاله تعدادی از انواع رایج دوربین مدار بسته را برای شما شرح میدهیم.

دوربین مداربسته آنالوگ معمولی

این دوربین ها اولین نسل دوربین های مدار بسته و همچنین رایج ترین آن ها به حساب می آیند. دوربین های آنالوگ با توجه به قیمت کم، سیستم کوچک و نصب آسان یکی از انتخاب های کاربران خانگی و حتی کسب و کار های کوچک به شمار می روند.

دوربین مدار بسته آنالوگ 

بزرگترین تفاوت این دوربین ها، رزولوشن و وضوح بالاتر تصاویر ضبط شده است به طوری که شما به راحتی در این تصاویر می توانید چهره افراد را تشخیص دهید و حتی از تصاویر به عنوان مدرک جرم نیز استفاده کنید.

دوربین مداربسته تحت شبکه

این دوربین ها با نام های دیگری از جمله دوربین IP یا دوربین اینترنتی نیز شناخته می شوند. ساختار سیستمی این دوربین ها به گونه ای است که شما می توانید با تنظیم آدرس IP بر روی آن ها، از طریق شبکه یا اینترنت به صورت آنلاین تصاویر ارسال شده از دوربین های مداربسته را دریافت و مشاهده نمایید.

دوربین مداربسته ثابت ( Fixed ) و متحرک ( PTZ )

همانطور که از نام دوربین های ثابت مشخص است، این دوربین ها در نقطه ای مشخص قرار گرفته و یک زاویه دید ثابت در اختیار کاربر قرار می دهد. دوربین های مداربسته ثابت برای نظارت هر روزه بر روی یک مکان ثابت مناسب هستند . اگرچه این دوربین ها ثابت هستند اما می‌توان در برخی مدل ها ( دوربین های جعبه ای ) برای تعویض لنز اقدام کرد و زاویه پوشش دوربین را تغییر داد.

دوربین مداربسته بی سیم ( وایرلس ) و سیمی :

دوربین مداربسته سیمی برای اتصال به دستگاه نیازمند وجود یک بستر فیزیکی یا همان کابل است که بسته به نوع دوربین می تواند کابل کواکسیال یا کالب شبکه باشد. این نوع دوربین ها با توجه به برخورداری از حداکثر پهنای باند و سرعت، ارتباطی با حداکثر پایداری و بدون وقفه ارائه می دهند. دوربین های مدار بسته سیمی در مقایسه با دوربین های بی سیم امن تر هستند چرا که امکان هک شدن و شنود اطلاعات در میانه راه وجود ندارد.
در این مقاله تعدادی از گروه ها و شرکت هایی که در زمینه نصب دوربین مدار بسته در کرج فعالیت میکنند را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

دوربین مداربسته آسیا

شرکت مهندسی هوشمند افزار آسیا در سال 1385 تاسیس گردید. موسسین شرکت دارای بیش از 10 سال تجربه در تامین و تجهیز و راه اندازی سیستم های مدار بسته وتجهیزات امنیتی بوده، سابقه درخشانی در زمینه های مطالعات امکان سنجی، مهندسی پایه، مدیریت پروژه ها، شامل مهندسی خرید، نصب و اجرا، راه اندازی سیستم و مشاوره و مدیریت پروژه ها در حوزه های مزبور می باشند.

 آدرس: کرج - سه راه گوهردشت - انتهای بلوار سه باندی - روبروی پارک - فروشگاه مداربسته هوشمندافزار آسیا
 تلفن: 02634205606
 شماره تماس دوم: 02634205607
 شماره همراه : 09128728970
 ایمیل :  info@hooshmandafzar.com
 وب سایت:  http://hooshmandafzar.com
 

 

دوربین مدار بسته آسیا در کرج

بهنام کالا

فرووشگاه اینترنتی دوربین مداربسته بهنام کالا در زمینه فروش دوربین مداربسته در کرج و فروش سیستم های حفاظتی فعال می باشد.فروشگاه بهنام کالا فراهم کننده محصولات خانه هوشمند مانند دوربین مداربسته آنالوگ ، دوربین مداربسته تحت شبکه , دستگاه ذخیره سازی ودستگاه کنترل تردد ,کرکره برقی , درب های شیشه ای و جک برقی در ایران است.همچنین ارائه خدمات ویژه نصب این محصولات است .خدمات فروشگاه اینترنتی بهنام کالا شامل فروش دوربین مدار بسته و آیفون تصویری و دزدگیر اماکن , سیستم اعلان و اطفاء حریق و کلیه لوازم مورد نیاز خانه هوشمند را نیز شامل می شود. از جمله دیگر فعالیت های فروشگاه بهنام کالا فروش و نصب جک درب اتوماتیک , راهبند , دستگاه اکسس , کنترل کرکره برقی میباشد.

آدرس : کرج - بلوار دانش آموز - نرسیده به میدان مادر- پخش کالای برق بهنام
 تلفن: 02632700984
 ایمیل : info@behnamkala.com

 

 

بهنام کالا

دوربین مداربسته داهوا

شرح کلی خدمات دوربین مداربسته داهوا :
تجهیزات ذخیره سازی NVR-DVR وXVR دوربین های مداربسته IPوHDCVI -سوئیچ های داهوا-تجهیزات اکسس کنترل و کابل داهوا

 آدرس: البرز - کرج - گلشهر
 تلفن: 02633527562
 شماره همراه:۰۹۱۰۴۸۸۲۹۰۳

 دوربین مدار بسته

شرکت مهندسی آرما دژ

شرکت مهندسی آرما دژ مرکز تخصصی فروش و نصب انواع دوربین مدار بسته در کرج و استان البرز محدوده های: کرج ، عظیمه ، گوهردشت ، جهانشهر ، هفت تیر ، باغستان ، شاهین ویلا ، حصارک ، مهر ویلا ، ماهدشت ، صفا دشت ، محمدشهر ، فردیس ، هشتگرد و نظر آباد ، کمالشهر ، مشکین دشت ، مهر شهر ، شهریار اصولیترین نصب و گسترده ترین پشتیبانی را از ما بخواهید. (با پشتیبانی کامل شرکتی) فروش و نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ و IP در کرج : - دوربین مدار بسته دام (Dome) - دوربین مدار بسته دید در شب (IR) – وضوح تصویر در تاریکی مطلق! - دوربین مدار بسته صنعتی (Box) – با لنز متغیر برد تا ششصد متر ، زوم اپتیکال - دوربین مدار بسته ضد ضربه (Bullet) – ضد ضربه ، رطوبت با بدنه فلزی - دوربین مدار بسته IP تحت شبکه بدون کابل و کابل کشی - انتقال تصویر از طریق شبکه و اینترنت (از هر جای دنیا محل کار خود را ببینید) - دوربین های HD با رزولشن و کیفیت تصویر بالا • تمامی محصولات شامل یکسال گارانتی و پشتیبانی شرکتی می باشند.

آدرس :البرز کرج
 شماره همراه: ۰۹۱۲۰۴۳۰۳۱۱
 ایمیل:  info@armadezh.com

 دوربین مدار بسته آرما دژ در کرج