دسته بندی مشاغل

قالیشویی در کرج، خدمات قالیشویی ، بهترین قالیشویی در کرج

قالیشویی,قالیشویی در کرج,بهترین قالیشویی در کرج

خدمات قالیشویی تخصصی به تمیز کردن و شستشوی فرش محدود نیست و سرویس‌هایی همچون رفوگری و لکه‌گیری هم به عنوان خدمات قالیشویی حرفه‌ای معرفی می‌شوند.

در واقع امر قالیشویی شامل لکه گیری، شستشو، غبار روبی را شامل می شود. در گذشته به دلیل وسعت خانه های قدیمی و نبود تکنولوژی و ماشین های اتوماتیک ،افراد به تنهایی قالی های خود را با آب و صابون شستشو می دادند.
امر قالیشویی یکی از مواردی است که همه ما در طول سال با آن سرو کار داریم. و انتخاب قالیشویی خوب برای شستشوی عالی و دقیق بسیار مهم است. 

خدمات قالیشویی در کرج

خدمات قالیشویی تخصصی به تمیز کردن و شستشوی فرش محدود نیست و سرویس‌هایی همچون رفوگری و لکه‌گیری هم به عنوان خدمات قالیشویی حرفه‌ای معرفی می‌شوند. خدمات قالیشویی بسته به متخصصان آن متفاوت است؛ زیرا تمام امور انجام شده در مراکز قالیشویی، جزو خدمات تخصصی این حوزه به حساب می‌آیند و برای انجام آنها به دانش و تجربه‌ی کافی نیاز است. البته باید این موضوع را در نظر گرفت که خدمات قالیشویی در دو دهه‌ی اخیر دچار تغییرات زیادی شده است.

شست و شوی فرش ماشینی

فرش های ماشینی در ایران اگر چه ظاهری بسیار نزدیک به فرش های دستبافت دارند ولی ساختاری کاملا متفاوت داشته و روش شستشو و تجهیزات مورد نیاز آن ، مغایر با فرش دستبافت می باشد.شستشو و نظافت فرش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و رعایت اصول و قواعد خاص آن سبب خواهد شد تا فرش کیفیت اولیه خود را از دست نداده و حتی الامکان خصوصیات ظاهری و ساختمانی خود را حفظ کنند. این نوع از فرشها با جنسهای مختلفی برای کاربردهای متفاوتی تولید می شوند.چنانچه در تولید آنها از الیاف با کیفیت استفاده شود و کنترل کیفی مناسب در هنگام تولید و پردازش اینگونه از فرشها صورت گیرد و همچنین با نگهداری اصولی از آن در حین استفاده، جلوگیری از رسیدن رطوبت به آن و در نهایت مهمترین نکته شستشوی اصولی سبب افزایش عمر فرش ماشینی میشود.

شست و شوی فرش دست بافت

فرش دستباف دسته‌ای از فرش ها با طرح های بسیار رایج و پر‌طرفدار است. که تولید این نوع فرش‌ها، در کشورهایی از جمله چین و هند و ایران صورت می‌گیرد. این فرش‌های زیبا توسط رنگ‌های باشکوه و طرح و نقش‌های بی‌همتایشان معروف هستند و امروزه در منزل هزاران نفر در سراسر جهان پیدا می‌شوند. فرش‌های مشرقی در انواع متنوع و در شکل‌های مختلف تولید می‌شوند و جنس آن‌ها غالبا از پشم و یا پنبه می‌باشد. اما می‌توان آن‌ها را از ابریشم و یا مواد مصنوعی هم تهیه کرد. با اضافه کردن یک فرش مشرقی به اتاقتان، می‌توانید به آن روحی تازه ببخشید. اما لازم است که بدانید این نوع از فرش‌ها هم مانند سایر فرش‌ها مستعد کثیف شدن هستند و زود کثیف میِ‌شوند. خوشبختانه با دانستن راه های تمیز کردن و نگه داری از این فرش‌ها می‌توانید تا مدتی طولانی ظاهر فرشتان را نو نگه دارید.

رنگ برداری و لکه برداری

فرش در طول استفاده گاه دستخوش آسیب هایی همچون ریختن مواد چسبنده از قبیل قیر، چسب، رنگ های شیمیایی، رنگ های جوهری و روغن هایی از قبیل نفت سیاه و غیره می گردد که زدودن آنها را از روی فرش، لکه گیری می گویند. انواع لکه گیری شامل آسیب هایی مانند ریختن قیر روی فرش، رنگ های جوهری و مرکب های الوان، مرکرکروم، رنگ ها و چسب های شیمیایی، نفت سیاه یا روغن های سیاه و ... است. پاک کننده ها نیز شامل موادی مانند گل سر شوی، ساپونین ها یا چوبک، کیر، هیدرو، جوش شیرین و سود است. لکه برداری و رنگ برداری قالی کاری بسیار حساس است که باید توسط متخصص و با دقت بالا انجام شود وگرنه ممکن است خسارات جبران ناپدیری را به همراه داشته باشد.

پرداخت و موگیری

در واقع روح به کالبد فرش باز می گردد . بخصوص در فرشهایی نطیر گبه و ... گرفتن مو يا ساير الياف اضافی از پرز پس از بافت هر رج قالی. در برخی نقاط ايران، مثلاً آران و بيدگل كاشان، سركش كردن با انگشتان دست انجام می شود كه اين كار به سلامت بافندگان آسيب می زند و بهتر است به وسيله سركش انجام شود سركش كردن افزون بر گرفتن الياف اضافی از پرز موجب می شود تا گر ه ها از پشت نيز صاف و يكنواخت شود و مقدار واقعی ارتفاع پرز كاملاً مشخص گردد و خواب فرش در سطح آن يكنواخت جلوه كند. پرداخت و موگیری فرش، آخرین مرحله ی کار قالی بافان می باشد و در واقع عمل صاف کردن سر پرزهاست به گونه ای که اضافی پرز گره ها قیچی و ارتفاع آن ها متناسب بارجشمار فرش کوتاه می شوند.پرداخت سطح قالی به دو شیوه دستی و ماشینی انجام می گیرد.

رفوگری فرش در کرج

رفوگری در واقع شامل مجموعه عملیاتی است که در آن متخصصان و هنرمندان رفوگری اقدام به ترمیم بافت و ریشه‌ی فرش می‌کنند. رفوگری یک امر کاملا تخصصی است و بدیهی است که تمام مراکز قالیشویی توانایی ارائه‌ی خدمات رفوگری را ندارند. رفوگری خدمات یک قالیشویی است که هنرمندان این حوزه را در اختیار دارد؛ زیرا در بسیاری از امور مربوط به رفوگری فرش، متخصص باید نقش قالی را بازطراحی و دوباره آن را روی دار قالی ایجاد کند.۰
از همین رو قبل از اقدام به ارائه‌ی فرش خود برای ترمیم بافت و ریشه آن، حتما از کیفیت سرویس رفوگری مرکز قالیشویی مورد نظر اطمینان حاصل کنید. برای این منظور، ابتدا باید بهترین قالیشویی موجود را بر اساس نیازتان پیدا کنید.

 ترمیم ریشه و شیرازه

ریشه فرش یکی از نقاط آسیب پذیر فرش می باشد که بله علل مختلف از جمله شستشوی نامناسب دچار آسیب می شود. ریشه فرش ابتدائی ترین قسمت فرش به حساب می آید و در زیبایی و جلوه فرش تاثیر فراوانی دارد.شستشوی ریشه فرش با مواد شوینده قوی موجب خرابی و آسیب رساندن به آن می شود چرا که ریشه و شیرازه فرش چهارچوب و قاب فرش می باشد و بعد از خرابی و آسیب دیدن این دو قسمت، فرش آسیب جدی تری می بیند. شستشوی فرش های خود را به قالیشویی های معتبر بسپارید که از مواد شوینده اسیدی و مضر استفاده نمی کنند.

اعتبار یک قالیشویی خوب در چیست؟

یک قالیشویی خوب زمانی در ذهن و افکار مردم حک می شود که در کنار جلب رضایتمندی و مشتری مداری، تمام موارد زیر را عمل و رعایت نماید:
•    دریافت هزینه ای منصفانه و طبق نرخ اتحادیه
•    برخورد محترمانه تمامی پرسنلی که با مشتری در ارتباط هستند.
•    استفاده از متخصصین حاذق در زمینه شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی
•    ارائه خدماتی همچون مبل شویی، موکت شویی، لکه گیری فرش، ترمیم ریشه فرش، رفع بید زدگی فرش
•    به کارگیری از پیشرفته ترین دستگاه های قالیشویی
•    استفاده از مواد شوینده با کیفیت و مجاز
•    رعایت بهداشت از صفر تا صد قالیشویی
•    تحویل به موقع فرش به مشتری
•    پذیرش مسئولیت در قبال هرگونه کوتاهی و آسیب
•    دارای جواز کسب از اتحادیه قالیشویان
•    ارائه رسید و فاکتور به صورت شفاف و واضح

برای آسایش و راحتی شما همشهریان عزیز تعدادی از بهترین قالیشویی های کرج را معرفی میکنیم:

قالیشویی خوشنام

قالیشویی

بزرگترین مرکز شستشوی انواع فرش های ماشینی و دست بافت تبریز ، قم ، نایین و... خدمات رفوگری ، ریشه زنی ، رنگ برداری عضو رسمی اتحادیه قالیشویان (با کادری مجرب)

آدرس :   کرج - میدان مادر - نبش رودکی شرقی - قالیشویی خوشنام مهرشهر
 تلفن :   02639100868
 شماره تماس دوم :  02691008687

قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب کرج کارخانه قالیشویی ادیب شعبه قالیشویی کرج، با کسب عنوان قالیشویی برتر در ۲ سال پیاپی ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ به عنوان گواهینامه حقوق مصرف کنندگان آماده خدمت رسانی در زمینه شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی، ابریشمی، گل ابریشم، پشمی و تابلو فرشها و فرشهای فانتزی همچنین شستشو و خشکشویی انواع مبلمان پارچه ای، راحتی، انواع مبلمان نهارخوری، انواع پشتی، انواع خوشخواب، پتو، رو فرشی و… آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر کرج، گوهردشت کرج، جهانشهر کرج، فازهای کرج چهارراه طالقانی کرج، فردیس کرج و باغستان، شاهین ویلا کرج، مهرشهر کرج، کیانمهر کرج، عظیمیه کرج، کیانشهرکرج، کمالشهر کرج و… قالیشویی کرج ادیب: عضو رسمی اتحادیه قالیشویان اولین و مجهزترین کارخانه قالیشویی تهران تأسیس ۱۳۴۰ برترین قالیشویی تهران و کرج برای چندین دوره با ارائه ضمانت نامه کتبی جهت انواع خدمات: شستشوی فرش، شستشوی مبل و… رفوگری و تعمیر انواع فرشها لکه برداری و شستشوی درجه یک چرم دوزی انواع فرش شیرازه دوزی کاور ریشه بر روی انواع فرشها مجهز به گرمخانه خشک کن

آدرس:  گوهردشت
 تلفن:  ۰۲۶۳۲۳۱۵۱۳۶
 شماره تماس دوم :  ۰۲۶۳۲۳۱۲۰۲۳
 وب سایت:   https://adibcarpet.com/fa/%D9%82%D8%A7%D9%84%DB%8C

قالیشویی چلسی

قالیشویی چلسی

شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف، خشکشویی انواع مبلمان و تخت

آدرس:  کرج‌، بلوار حدادی، کوچه گلها
 تلفن:  02632714030
 شماره تماس دوم :  02634664030

قالیشویی بانو کرج

قالیشویی بانو کرج

عضو رسمی اتحادیه قالیشویان شماره مجوز ۱۵۳۳۶۳۱ با بیش از ربع قرن تجربه. شستشوی تضمینی انواع فرشهای گل ابریشم، فانتزی، پوست و چرم شستشوی ۱۰۰% تضمینی فرشهای دستبافت و ماشینی. آب کشی کامل با اصول و کُر اسلامی. انجام کلیه خدمات رفوگری، لکه برداری و رنگبرداری.

 آدرس:  گوهردشت کوی کارمندان شمالی انتهای سوم شرقی
 تلفن : 02632728172
 شماره همراه : 09123668058