دسته بندی مشاغل

فروشندگان درب ضد سرقت در کرج

درب ضد سرقت در کرج,فروشندگان درب ضد سرقت

معرفی نمایندگان و فروشگاه های درب ضد سرقت

اهمیت استفاده از درب ضد سرقت 

اگر به ساخت و سازهای قدیمی نگاهی بیندازیم ، می بینیم که در این بناها از دربهای چوبی و آهنی استفاده شده که این دربها به راحتی باز می شوند و در مقابل سرقت از امنیت بسیار پایینی برخوردار هستند. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و با ورود درب های ضد سرقت به بازار سازندگان و مالکان ساختمان ها نیز به استفاده از دربهای ضد سرقت روی آورده اند.
دربهای ضد سرقت
خوشبختانه این درب ها به گونه ی ساخته شده اند که اجازه نمی دهند هر کسی به سادگی وارد ساختمان شود و در این شرایط شما با خیالی آسوده و با امنیت خاطر می توانید در منزل یا محل کارتان حضور داشته باشید. جنس دربهای ضد سرقت و قفل و ابزاری که برای آنها استفاده می شود با دربهای معمولی کاملا متفاوت است و همین موارد سبب اختلاف قیمت با دربهای معمولی شده است.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چه مزایایی دارد


عایق صدا ، عایق حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد ، مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر از جمله مهم ترین مزیت های درب ضدسرقت هستند . این درب ها در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه بر اینکه منزل شما را از ورود سارقان محافظت می کنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز ضد حریق هم هستند. علاوه بر این، با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی درب ضد سرقت شبکه ای مستحکم با مقاومتی فولادی ایجاد می شود که آن ها را ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت می کند

 


آذین درب آموت


تولیدکننده انواع درب ضد سرقت ، درب داخلی ، درب لابی با داشتن کادری مجرب و ماشین آلات پیشرفته ، در حال تولید این محصولات می باشد.
این شرکت با تولید انواع درب با قیمت های متفاوت وطرح های متفاوت، آماده همکاری با تمام سازندگان می باشد.
ازطرفی این شرکت درطرح تعویض درب های ورودی قدیمی فعالیت گسترده ای دارد و قدر می باشد حتی بدون تخریب انواع درب های قدیمی چوبی را با درب ضد سرقت تعویض نماید.
همچنین این شرکت با تولید یک مدل درب فلزی ارزان ضد سرقت،رقابت جدی را با انواع درب های چینی در بازار آغاز نموده است

آذین درب آموت

 

سبلان درب مهر

 

وقتی سخن از درب ضد سرقت به میان می آید شاید میان انبوهی از برندهای داخلی و خارجی دچار تردید شویم. انتخاب درب امن برای یک ساختمان با توجه به تمام جزئیاتی که در فرآیند ساخت و تولید درب ضد سرقت وجود دارد کار پیچیده ای خواهد بود.
زمانی که درب ضد سرقت تولید شده توسط یک شرکت را خریداری می کنید به این معنی است که امنیت خانه خود را به دست آن برند داده اید. پس قدری تامل و تحقیق انتخاب بهتر و ایمن تری را برای شما به دنبال خواهد داشت.
مجموعه سبلان درب مهر با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در تولید انواع درب های ساختمانی، توانسته است  تمایز بی نظیری بین محصولات خود و سایر رقبا ایجاد نماید. این تمایز حاصل رویکرد صحیح مجموعه در جهت خدمات رسانی بهتر به مشتریان بوده است.
آنچه که در ذیل آمده است گوشه ای از تغییرات مثبت و موثر سبلان درب در طول فرآیند تولید تا ارسال می باشد:
استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز دنیا در تولید محصول
کاهش هزینه ها و کاهش قیمت ها همزمان با افزایش کیفیت
استفاده از نیروی انسانی متخصص و کارآمدمشتری مداری،
خدمات پس از فروش و پشتیبانی منحصربفرد در سراسر کشور
ظرفیت بالای تولید
تولید مطابق آخرین استانداردها
نظام توزیع گسترده و سریع

 

سبلان درب مهر

 

افرا درب

 

دربهای تولید شده در شرکت افرا درب سلماس - نمایندگی درب ضد سرقت

- دارای بهترین و با کیفیت ترین قفل و یراق با گارانتی 5 ساله (kale ترکیه)
- دارای ورق فلزی محافظ سرتاسری داخلی
- دارای عایق های حرارتی و صوتی درون درب
- دارای بهترین و زیباترین روکش های چوب طبیعی
- دارای بیش از 80 نوع طرح در رنگ های مختلف
- انواع دربهای اتاقی چوبی، لمینت، HDF, MDF, ABS
- قابلیت سفارش طرح، رنگ، اندازه و نوع دستگیره ها
- حمل و نصب سریع و مطمئن توسط نصاب با تجربه

- قیمت مناسب در مقایسه با محصولات مشابه ترک وارداتی

 

افرا درب

 

صنایع چوب نوآوران

 

عرضه کننده انواع درب های چوبی : ضد آب ، MDF ، نئوپان و کیوم ، HDF ، PVC ضد آب برجسته مدرن ، عاملیت انحصاری فروش درب ضد سرقت چین و ترک

 

صنایع چوب نوآ.وران

 

درب ضد سرقت پنجره آفتاب

 

تولید درب ضد سرقت ، اتاقی و سرویسی تولید پنجره دوجداره upvc تعویض پنجره های قدیمی آهنی و آلومینیومی بدون تخریب در یک روز پروفیل های ویستابست ، وینتک ، فربد ، هافمن و کنت وین

 

پنجره آفتاب