دسته بندی مشاغل

آموزشگاه زبان در مهرشهر کرج

آموزشگاه زبان هیوا در مهرشهر کرج,آموزشگاه زبان در مهرشهر کرج,آموزشگاه زبان در کرج

معرفی آموزشگاه های زبان در مهرشهر کرج

یکی از سوالاتی که همواره ذهن هر زبان آموزی را قبل از اقدام به یادگیری زبان مشغول به خود می کند این است که در کدام آموزشگاه زبان ثبت نام کند . سیل تبلیغات موسسات مختلف از یک سو و عدم دانش لازم زبان آموزان در زمینه فاکتورهای استاندارد آموزشگاه های زبان از سوی دیگر باعث گزینش های غلط از سوی زبان آموز شده و متعاقبا باعث دلسردی زبان آموزان از ادامه ی یادگیری زبان انگلیسی می شود. مدیریت موسسه-مدرسین-محیط آموزشگاه همه و همه میتواند از فاکتورهای انتخاب یا آموزشگاه باشد.یکی از فاکتورهای مهم میتواند بحث مسافت آموزشگاه تا محل کار یا منزل زبان آموز است.

ما در اینجا قصد داریم تا بهترین آموزشگاه های زبان در مهرشهر کرج را معرفی کنیم.

آموزشگاه زبان کوثر در مهرشهر کرج

آموزشگاه زبان کوثر در مهرشهر کرج

 

موسسه کانون زبان کوثر مهرشهر در سال 1384 به شماره ثبت 1679 از ابتدا در مکان فعلی به آدرس ابتدای بلوار ارم روبروی درب باغ سیب تاسیس شد. مدرس های این موسسه اساتید دانشگاه (دارای مدارک دکترا و کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی و (TTC با بیش از 10 سال سابقه تدریس در مدارس موسسات و دانشگاه های معتبر میباشند. مفتخریم که تمامی مسئولین این مجموعه : مدیران محترم و مدرسین گرامی، همواره در جهت بهبود افزایش کیفیت آموزشی موسسه تلاش پیگیر و مداوم داشته و دارند . فارغ التحصیلان این موسسه با کسب درصد بالای زبان انگلیسی در کنکور سراسری (کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکترا) و ادامه تحصیل در دانشگاههای معتبر در ادارات یا موسسات آموزش زبان مشغول به کار شده اند.

شرح فعالیت: آموزش زبان انگلیسی در تمام سطوح پیش دبستانی، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان
کلاسهای مکالمه از مقدماتی تا پیشرفته
آمادگی برای آزمون IELTS, TOFEL و دیگر آزمونهای بین المللی
آموزش زبان فرانسه، آلمانی و ترکی و دیگر زبانها
آدرس: مهرشهر ابتدای بلوار ارم بعد از داروخانه شبانه روزی ایمان، جنب آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری سبزرایانه
تلفن:   02633302730  09360879194    09125603414

 

آموزشگاه زبان راه کیش در مهرشهر کرج

تاریخچه موسسه: موسسه راه کیش KISHWAY از خرداد ماه سال 1379 فعالیت خود را به طور حقیقی آغاز و در اسفند ماه سال 1383 به شکل حقوقی رسماً در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید. موسسین و مدیران پرتلاش و پرشور موسسه توانستند از آن سال تاکنون شعب مختلفی به شرح زیر در سطح استان البرز و شهرستان های استان تهران تحت مدیریت یکپارچه دفتر مرکزی و شخص آقای علیرضا خدابخشی و خانم مهناز بابری به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره راه اندازی نمایند.

آموزشگاه زبان کیش وی در مهرشهر کرج

 

اموزشگاه زبان نیلگون و امین در مهرشهر کرج

موسسه پل ارتباطات جهانی فدک نیلگون( امین2) یک موسسه غیر تجاری (فرهنگی- آموزشی) می باشد که کار خود را در بخش آموزش زبان های خارجی پسرانه پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت آموزش و پرورش (به شماره 4003210 مورخ 1393/03/12) به طور رسمی آغاز نمود. سپس این موسسه کار خود را با توسعه در بخش آموزش زبان های خارجی در بخش دخترانه در تاریخ 1395/9/22 با شماره مجوز 47560/72 ادامه و بدلیل راندمان کاری بالا و بهره مندی از بهترین مدرسین وکتابها وجزوات خوب و به روز همچنین روش های نوین تدریس موفق به جلب رضایت بالای مخاطبین خود شد که این امر سبب گردید که این موسسه به عنوان یکی از بهترین موسسات اموزشی در سطح استان البرز شناخته شده و بتواند از مسعولین مجوزهای لازمه را برای فعالیت در بخش کنکور تقویتی و تیز هوشان در تاریخ 1395/12/1 به شماره مجوز 65073/72 در یافت و فعالیت خود را در این زمینه اغاز کند. شایان ذکر است که جناب آقای علی مولایی حامی اصلی آموزشگاه بوده اند و موسسه هموراه موفقیت های خود را قدر دان راهنمایی ها و تجربیات ایشان می داند.

آموزشگاه نیلگون در مهرشهر کرج

آموزشگاه زبان سخنگو درمهر شهر کرج

آموزشگاه زبان سخنگو دارای کلاسهای گروهی و خصوصی ، کودکان نوجوانان و بزرگسالان ، انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی ، ترکی استانبولی ، ایتالیایی ، اسپانیایی می باشد.

آموزشگاه زبان سخنگو در مهرشهر

موسسه زبانهای خارجی هیوا در مهرشهر کرج

امکانات آموزشگاه زبان هیوا :قابلیت دانلود انواع کتاب و فایل های مربوط در وب سایت اینترنتی و پرتال برای همه زبان آموزان برگزاری کلاس های ترمیک ( ting و فونیکس 2 و 1 ) back pack ، connect ، English file برگزاری کلاس های TTC دوره ویژه مخصوص داوطلبین آزمون IELTS و TOEFL دوره ویژه کودکان 8 ماهه ، 4 سال تا 7 سال برای کودکان ویژه پیش دبستانی و مهاجرت ( با تضمین ) دوره های ویژه : پکیج صفر تا صد 18 ماهه NEW پیکج 8 ماهه مخصوص داوطلبین آزمون آیلتس و تافل پکیج تافل دکتری و تکنیک آزمون کلاسهای ترمیک بر اساس بهترین متد آموزشی روز دنیا پکیج های آلمانی ، فرانسه ، روسی ، ترکی ، ایتالیایی ، استانبولی و عربی پکیج 8 ماهه کودکان 5 تا 8 سال تضمینی توانایی مکالمه ساده و نوشتن متون ساده پس از پایان دوره انجام مشاوره حرفه ای جهت پذیرش آلمان ، اتریش و ترکیه مشاوره پذیرش تحصیلی در کلیه مقاطع مشاوره پذیرش و اقامت کاری و سرمایه گذاری

آموزشگاه زبان هیوا در مهرشهر کرج