دسته بندی مشاغل

بهترین آموزشگاه زبان در کرج

آموزشگاه زبان در کرج

لیست بهترین آموزشگاه های زبان در کرج(عمومی،تافل و آیلتس)

برای اینکه بتوانیم یک موسسه را به درستی بسنجیم و بگوییم کدام کلاس آموزش زبان انگلیسی بهتر است چند معیار را باید مدنظر قرار دهیم:

  • کیفیت تدریس اساتید
  • تجهیزات و محیط با کیفیت (سرگرمی همراه با یادگیری، روش های نوین و ..)
  • کیفیت امتحاناتی که در موسسه برگزار می شود
  • نحوه کار کردن writing و Reading (چون Listening و Speaking در همه کلاس های اموزش زبان تدریس می شود)
  • سنجش هزینه ها نسبت که کیفیت تدریس
  • اعتبار موسسه آموزشی در مجامع ملی و بین المللی
  • فضای مناسب

 

 

در این پست قصد داریم تعدادی از آموزشگاه زبان  باکیفیت در کرج را معرفی کنیم .


 


1) آموزشگاه دیار دانش

 

آموزشگاه دیار دانش در قلب کرج به خود می بالد که با ارائه جدیدترین متد آموزش زبان های خارجه به شما عزیزان خدمت می کند.

برخی از خدمات آموزشگاه دیار دانش:

  •  IELTS  برگزاری دوره های تخصصی آیلتس
  • PTE ,TOEFL ,GRE ,TTC ,
  • مجرب ترین و تخصصی ترین موسسه در برگزاری دوره های YOS
  • نمایندگی دانشگاه های ترکیه در استان البرز 
  • مشاوره تحصیلی و کاری برای مهاجرت به اروپا
  • و همچنین آموزش 18زبان زنده دنیا 
  • برگزاری دوره های تخصصی TOMERجهت کار و تحصیل در کشور ترکیه
  • برگزاری دوره های تخصصی زبان آلمانی ویژه آزمون GOTE گوته
  •            تنها بخشی از خدمات آموزشگاه دیار دانش می باشد

تلفن تماس ثابت آموزشگاه زبان دیار دانش: 02632764081 - درصورت عدم پاسخگویی با شماره همراه زیر تماس بگیرید

تلفن تماس آموزشگاه زبان دیار دانش: 09190357456

آدرس: کرج سه راه گوهردشت

آدرس وب سایت https://diyare-danesh.com/


2) موسسه فرهنگی هنری فرا اندیشه نارون البرز

با گرد آوری کادری مجرب و حضور اساتیدی متخصص درامر آموزش زبان های زنده دنیا در خدمت شما خواهد بود:

  • زبان انگلیسی  کودکان مبتدی تا پیشرفته، نوجوانان مبتدی تا پیشرفته، بزرگسالان مبتدی تا پیشرفته و آیلتس

آموزشگاه نارون به همراهی بهترین استادهای آموزش زبان در کرج به هنرجویانی که قصد مهاجرت دارند کمک خواهد کرد تا با فراگیری زبان های مد نظربه اهداف خود سرعت ببخشند.

شما می توانید با تماس با شماره تلفن های آموزشگاه زبان نارون از چگونگی برگزاری کلاس ها، کتاب ها و اطلاعات بیشتری با خبر شوید.

تلفن های تماس آموزشگاه نارون:

02634414938
09351662764
09129798360

 

3) آموزشگاه زبان نشر سخن

هدف آموزشگاه زبان نشر سخن ارائه خدمات آموزشی مرتبط با آموزش زبانهای خارجی به صورت تخصصی و حرفه ای با متد جدید و اروپایی آموزش موازی و برگزاری کلاسهای حضوری، آنلاین و نیمه حضوری و آمادگی برای آزمون های رسمی از جمله تافل و آیلتس و نیز آمادگی برای دوره های مهاجرت می باشد.

آموزشگاه زبان نشر سخن

 

4) آموزشگاه زبان سیمین

آموزشگاه زبان سیمین کرج به صورت کاملاً مستقل با مدیریت آموزشی اشکان علی آبادی(مدیر عامل) در ۴ شعبه دخترانه ( میدان طالقانی)، پسرانه (پل آزادگان،کوچه حسینی)، میدان مهران ویژه خردسالان و گوهردشت ویژه تمام سنین فعالیت خود را ازسال ۱۳۸۱ تا کنون به صورت مستمر شروع کرده که در هر مرکز گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در حال آموزش هستند و همچنین همکاری با استادان و مربیان بنام و با تجربه در عرصه آموزش زبان انگلیسی زمینه مناسبی را در فراگیری زبان برای علاقه مندان فراهم نموده است.

آموزشگاه زبان سیمین در کرج

5) آموزشگاه زبان نصیر کرج

مؤسسه نصیر در سال 1375 در محل دائم و همیشگی خود (گوهردشت ، ابتدای كوی داریوش) با دستان پرتوان استاد منصور میرآقا وآقای دکتر حسام میرآقا افتتاح گردید . مؤسسه نصیر در اولین سال فعالیت خود در یك ساختمان ویلایی 4 كلاسه و با 35 نفر دانشجو آغاز بكار كرد و با گسترش دایره فعالیت خود ، جذب اساتید تراز اول ، استفاده از سیستمهای آموزشی روز دنیا و الحاق چند ساختمان ویلایی دیگر در همسایگی شعبه مركزی و افزایش تعداد فضای فیزیكی كلاسها ، به بزرگترین مؤسسه زبان استان البرز به لحاظ تعداد دانشجو تبدیل گردید .همانند تمامی مؤسسات زبان در سراسر كشور مؤسسه نصیر برای تامین فضای لازم برای تشكیل كلاسها از منازل ویلایی یا آپارتمان استفاده می كرد كه ابدا برای كاربری آموزشی بطور ایده آل مناسب نبودند لذا مبتنی بر دلیل فوق الذكر و افزایش میزان استقبال از نصیر ، مدیریت مؤسسه بر آن شد تا نسبت به ساخت یك مجتمع آموزشی بزرگ كه كاربری آموزشی داشته و برای همین امر طراحی و اجرا شده باشد ، اقدام نماید . با استعانت از الطاف خداوند باری تعالی اقدامات اولیه ساخت این مجتمع آموزشی در بهمن سال 1387 انجام شد و در شهریور سال 1389 این مجتمع آموزشی در 5 طبقه و 8 واحد در محل دائمی مؤسسه نصیر و با امكانات ذیل افتتاح گردید .

آموزشگاه زبان نصیر

6) آموزشگاه زبان ایرانمهر گوهردشت کرج

واحد گوهردشت کرج آموزشگاه زبان ایرانمهر از شهریور سال 95 درخیابان اصلی گوهردشت کرج چهارم غربی واقع شده است. این واحد توانسته با ارائه کیفیت بالای آموزشی و مشاوره های کاملا تخصصی نسبت به ارائه خدمات آموزشی در منطقه گوهردشت به سرعت به یکی از آموزشگاه های مطرح تبدیل شود.واحد گوهردشت آموزشگاه زبان ایرانمهر مجهز به کتابفروشی نیز می باشد که با در نظر گرفتن فاصله کرج تا مراکز فروش کتاب، در صرفه جویی در زمان متقاضیان بسیار موثر می باشد.

آموزشگاه زبان ایرانمهر

7) اموزشگاه زبان ملل

چرا آموزشگاه زبان ملل؟ 1. دارا بودن مجوز رسمي از وزارت آموزش و پرورش 2. کادرهای مدیریتی تحصیل کرده از کشور انگلستان 3. آموزش کوتاه مدت کلاس های فقط مکالمه و دوره های مکالمه فوق فشرده (توریستی,مصاحبه سفارت, نمایشگاهی,تحصیلی و تجاری و دیدار) 4. آموزش کوتاه مدت و سریع مکالمه انگليسي، فرانسه , آلمانی ,ایتالیایی,اسپانیایی,چینی,سویدی,ژاپنی و... 5. برگزاري کلاسهاي آمادگي براي آزمونIELTS در واحد تخصصي 6. بهره گیری از اساتید تحصیلکرده از انگلستان در سطح بین المللی برای دوره های تخصصیIELTS و تافل 7. برگزاری آزمون های مشابه FCE ,IELTS , TOEFL ,GRE, TEF, CAE & CPE 8. صدور گواهينامه و مدارک فارغ التحصيلي معتبر 9. مشاوره رایگان برای هر نوع آموزش و امتحان و مشاوره جهت اعزام دانشجو در دانشگاه ها مختلف جهان توسط متخصصان همیشه حاضر در ملل 10. برگزاري نمايشگاه و فروشگاه کتاب در هر واحد 11. برگزاري آزمونهاي منظم ميان ترم ، پايان ترم 12. اعلام نمرات پايان ترم از طريق وب سايت آموزشگاه ملل 13. برگزاري کلاسهاي فيلم و تحليل محتواي آموزشي آن