دسته بندی مشاغل

آژانس و تور مسافرتی در کرج | آژانس هواپیمایی در کرج

آژانس مسافرتی در کرج,تور مسافرتی در کرج,تور گردشگری در کرج,آژانس هواپیمایی در کرج

تورهای مسافرتی انواع مختلفی دارند:تورهای خارجی ، تورهای داخلی ،تورهای گروهی و تور انفرادی.گرفتن تخفیف گروهی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور گردشگری در کشور مقصد شرایط برای مسافران از خدمات تورهای مسافرتی است.

آژانس و تور مسافرتی در کرج

تعداد زیادی آژانس و تور مسافرتی در کرج  وجود دارند .ما درین مقاله قصد معرفی آن ها به شما را داریم تا با انتخابی مناسب بتوانید لذت یک مسافرت و یا گردش داخل شهری را بچشید.

شاید بارها در روزنامه، مجله و یا اینترنت آگهی های زیادی درباره تورهای مختلفی دیده باشید که همیشه در این تبلیغ ها پای یک آژانس مسافرتی درمیان است، این روزها افزایش ساعات کار و گسترش زنگی شهری موجب بالا رفتن درآمد و قدرت خرید گردیده است که همین مسئله موجب شده اشتیاق مردم به سفر به خصوص سفرهای خارجی موجب افزایش تعداد آژانس های مسافرتی و رونق کار آنها گردیده است.
آژانس های مسافرتی و هوایی با ایجاد تور و تورهای تفریحی،تور زیارتی در کرج ،تور سیاحتی در کرج،تور فرهنگی و هنری،تورهای تجاری و نمایشگاهی ،تور ورزشی،تور آموزشی و تور های پزشکی و غیره امکانی را بوجود آورده اند تا مردم به راحتی بتوانند سفر کنند و از بهترین خدمات استفاده نمایند.

تورها شامل چه خدماتی می باشند؟

تورها که توسط آژانسهای هواپیمایی در کرج بسته مشیوند که  نیاز به تخصص دارد ، شامل اخذ بلیط و ویزا،رزرو هتل،برنامه سفر،راهنمای تور،بیمه مسافرتی،ترانسفر از فرودگاه به هتل و بلعکس،گشت های مشخص شده و سایر خدمات که (غالباً به نحوه قرارداد بین آژانس های مسافرتی و هوایی دو کشور مبدا و مقصد مربوط می گردد) را دارا می باشند. تورها به دو دسته تقسیم می شوند. تورهای گروهی (بسته). تورهای انفرادی (باز).
انواع تور :

تعریف تورهای گروهی در کرج

این دست تورهای تفریحی در کرج ، طوری طراحی می شوند که آژانس مسافرتی و هوایی، برای تاریخ مشخصی با توجه به تعداد صندلی پرواز خریداری نموده است ، گروهی معدود را ثبت نام کرده و برنامه سفر آنان را تنظیم می نمایند. اغلب در چنین حالتی تمام گروه از مبدا به همراه راهنمای تور به کشور مقصد سفر نموده و باز می گردند. 

تعریف تورهای انفرادی در کرج

تور های انفرادی تورها یی هستند که حجم بالائی از مسافران را تشکیل می دهند، اغلب از آژانس های مسافرتی گوناگون، تورها خریداری می شوند و تمام مسافران با یک پرواز از قبل تعیین شده به سوی مقصد پرواز می نمایند. برنامه سفر و راهنمای تور، این دست تورها در کشور مقصد مشخص می گردد.

تورهای داخلی در کرج

تور های داخلی همان تورهای ایران گردی در کرج هستند که آژانس هواپیمایی با رزرو بلیط سفر و هتل و ایجاد یه برنامه سفر مناسب به گشت در ایران میپردازد . این تورها ی داخلی خود به دو نوع تور تقسیم بندی میشود یکی تورهای طبیعت گردی داخلی و تورهای مسافرتی داخلی.

تورهای خارجی در کرج

تور خارجی همان سفر به خارج از مرز های کشور میباشد. که در صورت اخذ این تورها آژانس موظف به دریافت بلیط پرواز رفت و برگشت ،رزرو هتل در مقصد ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی و در صورتی که کشور مورد نظر مقصد نیاز به روادید ویزا داشته باشد اخذ ویزای کشور مقصد میباشد.

خدمات تورهای مسافرتی کرج

حمل و نقل در تور مسافرتی

حمل و نقل در پکیج‌های تور مسافرتی می تواند شامل انواع مختلفی از حمل و نقل هوایی، ریلی، دریایی یا جاده‌ای باشد. بسته به تقاضای مسافران، امکانات محلی و شرایط بسته سفر، گونه‌های مختلفی از اسباب‌های حمل و نقل در بسته پیشنهادی سفر جای می‌گیرند.

نحوه اقامت در تور مسافرتی

اقامت در پکیج‌های سفر شامل اسکان گردشگران در انواع تاسیسات اقامتی مانند هتل، متل، زائرسرا، مهمان‌پذیر، استراحتگاه، کشتی‌های مسافربری، کمپ‌ها، اردوگاه‌ها و حتی خوابگاه‌های دانشجویی است.

غذا در تور مسافرتی

غذا در تورهای مسافرتی می‌تواند انواع خدمات پذیرایی از رستوران‌های مجلل، سنتی و متعارف تا سلف سرویس‌ها، رستوران‌های غذای سریع، تریاها، کافی‌شاپ‌ها و بوفه‌ها را شامل شود.

گشت و گذار با آژانس مسافرتی کرج

گشت شامل ارائه خدمات بازدید از مجموعه‌ی جاذبه‌های گردشگری مقصد و کسب اطلاع در مورد آن‌ها است. این جاذبه‌ها می‌توانند فرهنگی-تاریخی، قومی، طبیعی یا حتی رویدادی خاص باشند. این خدمات با تامین سرویس حمل و نقل در مقصد، به‌کارگماری راهنمای حرفه‌ای برای تور و اجرای برنامه بازدیدهای تور از طرف آژانس مسافرتی عرضه‌کننده آن در محل است.

دیدن جاذبه‌ها در تور مسافرتی کرج

منظور از جاذبه‌ها به عنوان عنصر مستقل از بسته سفر، آن چیزی است که گردشگران بابت بازدید از آن، باید بلیط تهیه کنند. برای مشخص‌تر شدن تفاوت میان جاذبه‌ها و گشت از نظر آژانس‌های تورگردان می‌توان به یک مثال اشاره کرد: یک تور محلی در اصفهان می‌تواند شامل حمل و نقل با اتوبوس، بازدید از خیابان چهارباغ، قدم زدن در کنار زاینده‌رود و تماشای پل‌های تاریخی و گشت و گذار در میدان نقش جهان باشد.

در اینجا به معرفی چند تور مسافرتی و آژانس مسافرتی و هواپیمایی باکیفیت در کرج میپردازیم:

آژانس هوایی ایرانگردی جهانگردی کرج گشت

آژانس هوایی ایرانگردی جهانگردی کرج گشت ، ایرانگردی و جهانگردی ، زیارتی کرج گشت در سال ۱۳۷۵ با اخذ مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان حج و زیارت فعالیت رسمی خود را آغاز و با بهره گیری از مجربترین پرسنل در زمینه گردشگری و جذب توریست خدمات خود را به مسافرین ارائه نموده است .

 آدرس: مهرشهر ، بلوار ارم روبروی درب باغ سیب
 تلفن:02633308000
 شماره همراه: 09023308006
 ایمیل: karajgashtdubai@yahoo.com
 وب سایت: https://karajgasht24.ir

 

آژانس مسافرتی کرج گشت

 

آژانس هواپیمایی صوفی گشت در کرج

آژانس هواپیمایی صوفی گشت در کرج در سال 1397 با بالاترین کیفیت و بهترین تنوع شامل تورهای اقتصادی و لوکس به اکثر نقاط دنیا برای شما آماده شده است تا با رفتن به سفر نوروزی خستگی ناشی از کار و فعالیت یکساله را از تن به در کنید.

 آدرس: رجایی شهر ( گوهردشت ) ، ضلع جنوب شرقی ، میدان رستاخیز ، دفتر خدمات مسافرتی صوفی گشت
 تلفن: 02634408001
 شماره تماس دوم:02634410083
 ایمیل: info@soufigasht.com
 وب سایت : http://soufigasht.com

 آژانس مسافرتی صوفی گشت کرج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آژانس هواپیمایی ماسه های سفید

آژانس هواپیمایی ماسه های سفید خدمات متنوعی در زمینه ی تورهای خروجی، ورودی، رزرو هتل در سراسر جهان با استفاده از پیشرفته ترین سیستم ها، همکاری با آژانس های بزرگ و معتبر دنیا، استفاده از هتل های عالی در مناسب ترین نقاط هر شهر و داشتن همکارانی کارآزموده با تحصیلات عالی در سیستم هتلداری و گردشگری ، همچنین همکاری راهنمایان کارآزموده ی فرهیخته با بیشترین اطلاعات و دانسته ها، همواره به دنبال تنوع، نوآوری و پویایی بوده و بیشترین توجه را به بار فرهنگی تورها داشته است.

 آدرس : کرج، خیابان درختی، روبروی میدان عطار، طبقه فوقانی بانک سپه، ساختمان الماس، طبقه ۴، واحد ۱۶
 تلفن :02632129000
 شماره همراه: 09372362525
 ایمیل : info@masehaysefid.com
 وب سایت: http://www.masehayesefid.com
 

 

آژانس مسافرتی ماسه های سفید در کرج

شرکت خدمات مسافرتی حامی گشت البرز

آژانس مسافرتی حامی گشت البرز با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری سیستم فروش پروازهای چارتر را راه اندازی نمود.لطفادر صورت بروز هرگونه مشکل لطفا با شماره تلفن های اعلام شده در انتهای صفحه تماس حاصل نمایید.

آدرس:البرز رجایی شهر استقلال جنوبی قبل از کلانتری 31 پلاک 1
 تلفن: 02634200480
 شماره همراه:09376173763
 وب سایت :http://hamitravel.ir/
 

 

 آژانس حامی گشت البرز