دسته بندی مشاغل

ایمپلنت دندان در کرج

ایمپلنت دندان در کرج

معرفی دندان پزشکان در کرج که کار ایمپلنت دندان انجام می دهند.

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت پین های باریکی هستند که از تیتانیوم خالص سازگار ساخته شده که درون استخوان فک گذاشته می شود.
دندان متحرک، قابل اتصال به این ایمپلنت ها هستند. حدود 3 تا 6 ماه زمان لازم برای رشد و ترمیم استخوان اطراف ایمپلنت است.هنگام انتخاب ایمپلنت میزان استخوان در دسترس، میزان استحکام استخوان و زمان گذاشتن ایمپلنت در نظر گرفته می شود. اگر استخوان کافی برای گذاشتن ایمپلنت در دسترس نباشد می توان در شرایط خاص مقداری استخوان برگرفته از نقاط دیگر پیوند زد.همچنین بر حسب میزان سختی استخوان انواع پیچ دار و بدون پیچ ایمپلنت انتخاب می شود. ایمپلنت می تواند بلافاصله پس از از دست رفتن دندان و کشیدن آن یا پس از زمان طولانی ترمیم، جایگزین شود. شکل ایمپلنت مانند ریشه دندان طبیعی است. پس از از دست رفتن دندان در صورت عدم جایگزینی سریع با ایمپلنت امکان تحلیل استخوان و کاهش توانایی جویدن و کج شدن دندانهای کناری است. اگر گذاشتن با تاخیر ایمپلنت پیشنهاد می شود ایمپلنت های کوچکتر و استوانه ای به دلیل در دسترس بودن استخوان کمتر استفاده می شود.

مکان گذاشتن ایمپلنت و نوع سیستم مناسب تنها بوسیله معاینه ای که دندانپزشک انجام میدهد با در نظر گرفتن سایر شرایط قابل بیان است. میزان حجم و دانسیته استخوان فک، تعداد و موقعیت و استحکام دندانهای طبیعی فرد، شرایط لثه، شرایط و تعداد دندانهای فک مقابل از عوامل مهم حین معاینه است.

در چه مواردی از ایمپلنت استفاده می شود:
 فاصله بین دندانهای جلو در اثر از دست رفتن یک دندان بطوری که دندانهای مجاور آن طبیعی باشند.
از دست رفتن دندان می تواند به دلیل پوسیدگی، بیماری لثه و یا تصادفات باشد. اگر دندان در منطقه زیبایی باشد علاوه بر زیبایی سلامتی دندان نیز متاثر می شود. فاصله طولانی بی دندانی باعث رویش دندانهای فک مقابل به این فاصله و جابجایی دندانهای بالا و پایین و از دست رفتن اکلوژن مناسب می شود. عمل جویدن نیز متاثر شده و مفاصل فک پایین در طولانی مدت دردناک می شود.

در اینجا به معرفی تعدادی دندان پزشک در کرج میپردازیم که کار ایمپلنت دندان انجام میدهند.

دکتر شهریار جنانی

 دکتر شهریار جنانی فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی در سال ۱۳۷۳ از دانشگاه شهید بهشتی با درجه ممتار می باشند که دارای مدارک معتبر بین المللی از کشورهای مختلف دنیا نظیر ( سوئیس، آلمان، آمریکا، کره و …) نیز می باشند. از سوابق کاری ایشان تاسیس، مدیریت، فعالیت و سیاست گذاری در چندین کلینیک تخصصی دندانپزشکی ( کلینیک وصال، کلینیک بهبد، کلینیک مهر، کلینیک طالقانی، کلینیک آریا، کلینیک دردیس و مطب شخصی) می باشد و اکنون کامل ترین، مجهزترین و لوکس ترین کلینیک دندانپزشکی را در محیطی بسیار آرام و دلنشین که ماحاصل ۲۵ سال تجربه و دانش مستمر می باشد جهت ارائه کلیه خدمات درمانی علمی ماندگار به بیماران محترم فراهم نموده اند.

دندان پزشک شهریار جنانی

 

 دکتر اردشیر نجفی 

دکتر اردشیر نجفی متولد 1345 شهرستان قروه سنندج ، فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1381 ، که در سال 1383 با دایر نمودن مطب در منطقه مهرویلای کرج مشغول خدمت به شهروندان عزیز کرج و حومه شدم و از آن زمان با ارتقاع سطوح علمی و عملی خود در داخل و خارج کشور موفق به اخذ مدارک و گواهینامه های متعدد در زمینه های مختلف دندانپزشکی برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر به هموطنان عزیز شده و همواره خود را ملزم به رعایت اخلاق طبابت در ارائه خدمات درمانی بر اساس اصول علمی مربوطه دانسته و همشهریان و هموطنان عزیز مراجعه کننده به مطب غالبا از خدمات ارائه شده و هزینه های مناسب رضایت داشته و در این راستا رضایت خداوند منان را بیش از هر چیز در ارائه خدمات خود مد نظر قرار داده ام چه اینجانب خود را مدیون لطف و مرحمت این مردم دانسته و با مخارج آنان مدارج مربوطه را طی کرده ام تا شاید درد کوچکی از آلام بیماران عزیز که اینجانب را لایق خدمت به خود دانسته اند درمان نمایم.

دکتر اردشیر نجفی

کلینیک تخصص دندانپزشکی آریا

کلینیک تخصص دندانپزشکی آریا اولین و مجهزترین کلینیک تخصصی با داشتن بیش از 10 سال سابقه در استان البرز می باشد ، این مرکز با محیطی لوکس و مجهز ، با بهره مندی از بهترین و مدرن ترین تجهیزات در فضایی به مساحت 300 مترمربع و 8 یونیت دندانپزشکی خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی ارائه می نماید 

دندانپزشکی آریا

کلینیک دندانپزشکی فردیس 

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فردیس اولین مرکز دندانپزشکی شبانه روزی در استان منطقه می باشد که از سال 1383 شروع به کار کرده و با سابقه ای درخشان در زمینه های مختلف دندانپزشکی (عمومی و تخصصی) خدمات ویژه ای به شهروندان گرامی ارائه می نماید.

 

 دکتر رضا واحدی

دکتر رضا واحدی عضو فلوشیپ ایمپلنت های دندانی از ICOI امریکا - عضو انجمن دندانپزشکان زیبایی امریکا
در مرکز دندانپزشکی دکتر واحدی تمامی خدمات با بهترین متریال و ضمانت ۱۸ ماهه انجام می گیرد.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی طالقانی

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی طالقانی اولین مرکز دندانپزشکی شبانه روزی در استان البرز می باشد که از سال 1381شروع به کار کرده و با سابقه ای درخشان در زمینه های مختلف دندانپزشکی (عمومی و تخصصی) خدمات ویژه ای به شهروندان گرامی ارائه می نماید.این مرکز با محیطی آرام و لوکس و مجهز به سیستم استریلیزاسیون مرکزی با همکاری دندانپزشکان متخصص در تمامی رشته های تخصصی (اندو- پریو- ارتودنسی- اطفال- پروتز و سایر رشته ها) و بکارگیری اساتید دانشگاهی با بهره گیری از بهترین و مدرنترین تجهیزات موجود خدمات ویژه ای ارائه می نماید و تیم پزشکی در این مرکز به صورت 24 ساعته حتی ایام تعطیل حضور دارند.همچنین قابل ذکر است این کلینیک طرف قرارداد با بیمه های مختلف می باشد.